Nu har det hänt!

För två veckor sedan gick jag ner ett kilo. Helt fantastiskt efter 4,5 månader går jag ner ett kilo! Ring TT. Det kom efter att jag i två veckor la till två simpass på 20 minuter. Så om jag tränar 5 ggr i veckan och alltså rör mig mer än 11000 steg o äter 1500 kcal så går jag ner 1 kilo? Alla förståsigpåare, sk. inouter, säger att jag borde gå ner mycket fortare. Men det är för att de inte förstår att vi alla är olika.
Jag tror mer på inuiter. Fram för naturligt fet mat, ner med kolhydrater o industrimat.
Denna veckan har varit kämpigare än tidigare eftersom jag ska in på gastroskopi. Då får jag inte ta min magmedicin, vilket innebär konstant magvärk, svårigheter att äta, halsbränna. Jag får bara använda medel av typen Rennie N. De hjälper mot magsyran men inte de andra symptomen. Det positiva med det är att jag inte kunnat äta middag ordentligt. Det har blivit nån yoghurt eller nåt lätt de flesta dagarna. Jag har heller inte orkat träna mer än en gång den här veckan heller. Förra veckan blev det ingen träning heller. Men i morse har jag gått ner ett kilo till.
På torsdag ska jag iaf sövas för gastroskopin, hoppas jag snabbt kan komma igång som vanligt igen. Ska försöka träna måndag, tisdag, onsdag iaf. Fredag är jag hemma för återhämtning. Minns hur seg jag var förra gången jag var sövd, det tog flera dagar innan allt gått ur kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0