Tungt - men jag ger mig inte!

Förra veckan var fortfarande lätt, trots 4 pass så kändes träningsvärken lätt då jag ff kände mig piggare och positiv. Idag däremot, så är det jäkligt tungt. Simmade 40 minuter varav de sista 20 ägnades åt intervall. Simmade verkligen aktivt i 100 m sträckor så fort och kraftigt jag kunde, och vilade därefter en kort stund för att åter simma.
Idag har jag träningsvärk och är helt slut i kroppen. Idag är det gym på em. Jag gick dessutom och la mig 23 igår vilket är tidigt för mig. Trots detta är jag trött. Hälsporren gör satans ont efter att ha kånkat på ryggsäck fram o tillbaka till Kista gallerian o garaget där samt en extra sväng till Kista på lunchen. Så det är bara att inse, värk gör att man lätt tappar sugen men det ska inte jag göra. På det igen bara. Bara att fatta att nu är det ett motlut, och såna brukar man bekämpa med att trampa lite mer. Heja mig! Mot uppförsbacken med full kraft och lite extra. Stön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0