RESULTAT på insatt arbete

Jag har nu genomfört 2 gympass o ett simpass under veckan. Minus ett kilo. Nästa vecka blir det 2 gympass o 2 simpass eller 3. Det är drygt 6 veckor kvar till Gran Canaria. Vore himla härligt att ha kapat 5 kilo till dess. Då kan mina chanser att få lindring i hälen öka markant. När jag åker den 17 december hoppas jag att jag kan hitta något ställe att gymma där nere. Simma kan jag helt klart göra o promenera beroende på hur hälen mår. Känns skönt att va på väg. Nu har jag haft en riktig slappmorgon från kvart i 9 när jag gick upp o åt frukost. Har suttit i soffan o fikat o surfat runt lite. Nu ska jag städa badrummet innan jag klär på mig o sen blir det lunch o städa balkongen efter det. Har beställt en kryddhylla till skåpdörren som ska hämtas på K-rauta på eftermiddagen i samband med lite handling så vi får hem lite mat o frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0