Hälsporre!?

Det låter nästan som en blomma. Men det är det inte. Det gör väldigt ont. Jag har köpt olika sulor som jag har i diverse skor. De gör att man iaf kan gå utan att gråta.
Jag måste fixa cykelsadeln så jag kan cykla ordentligt. Idag har jag jobbat i trädgården, räfsat o klippt o ansat blommor. Vi har varit på Rusta oxå. Jag köpte en fågelholk i form av en husvagn. Den var så kul så jag bara var tvungen.
Sen köpte jag även några bitar konstgräs så nu har jag en lite ö i dammen med gräs o fåniga porslingrodor som sitter o latar sig på. Jag ska placera en säl där också samt några små hus.
Eftersom I nu köpt en systemkamera ska jag köpa hennes kompakt så idag investerade jag i ett 2 MB SD till den. Då kanske det blir lite bilder här framöver. Imorgon ska jag fota grodorna o lägga upp här.
Nu börjar alla ha semester, jag hoppas det märks i trafiken imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0